Direktlänk till inlägg 17 juni 2008

Sover över hos farmor

Av Tippex - 17 juni 2008 22:03

Hej hallå!

Min Matte å husse kom inte hem förrens jätte sent idag, så jag bad faktiskt matte skriva några rader åt mig, äähh, det fattar ni väl, de e ju inte ja som skriver i vaniga fall heller, hihi, (me min klumpliga tassar, att dom inte tagit fram en tassvänligt tangetbord än de fattar inte ja) jag bara överför mina tanker till matte. Hon förstår mig väldigt bra ;-)

Jo iaf, matte va me mellanhusse Adam å titta på tält till honom å Husse va me mellan matte Filippa å handlade lite nya kläder. Så då fick jag sova över hos min farmor, det gör mig ingenting för jag har världens skönaste säng där oxå, åsså har ja ju närmare till Maja.

Adam å matte tog Hugo på en kvällsprommis å kolla Sigge, vi gjorde oxå ett fynd... smultron.. har inte kollat din blogg än, måste göra de, e lite nyfiken.

Hugo tränade jättebra, han simmade som bara den å sprang upp å nerför berget. Han kommer nog sova sött i natt oxå.

Nu är det inte långt kvar till midsommar, är det några fler än jag som kommer att ha blommar i pälsen, man kan ju inte säga håret, de går ju inte. Jag kommer ha en krans runt min hals så länge jag orkar me de. Skakar nog av mig den så fort de kommer nån snygg "puma".

Ha en underbar nattsömn och dröm om det ni älskar mest.

Nosgos från Tippen.

 
 
 Anna med Tim

Anna med Tim

18 juni 2008 00:20

Va myckat fina bilder det var här!

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tippex - 26 juni 2008 11:30

Hejs!   Idag kom Jonny med sin stora lastbil som har en så där läskig korg som kan  skjutsa tvåbeningar högt uppe i luften med, husse skulle ta ner några tallar eftersom den nya "pärlan" behöver ha ett bra tak att stå under. Dom där tallarna står lit...

Av Tippex - 26 juni 2008 07:31

... matte va du ligger efter nu, jag har tjatat å tjata å sagt åt henne att du behöver faktiskt skriva några rader,äntligen kom hon igång igen. Nu har hon faktiskt LOVAT att hon ska få till alla dagar som e missade med kort å allt. Det har ju faktisk...

Av Tippex - 23 juni 2008 11:25

Hej hallå! Då va de måndag igen å jag har varit nere hos min"farmor" som jag brukar vara på dagarna husse å matte jobbar, dom har ganska långt kvar till semestern. Mellan husse Richard har åkte tillbaka till Örebro, matte åkte me honom in till centra...

Av Tippex - 22 juni 2008 11:21

Hej hallå! Idag har det varit lite mer liv i mina människor, dom har hållit på å pysslat en hel del hemma å ja har fått lunkat runt lös hemma i trädgården, dom stack ifrån mig ett tag, suck, å splelade fotbollsgolf på Siggesta, dom påstår att jag int...

Av Tippex - 21 juni 2008 11:14

hallå!!  Inget mycket har hänt på dagn idag, alla va mest trötta matte var uppe å ute å gick me mig vid halv nio, sen gick hon å la sig med en bok i hamocken, jodå hon somnade till oxå. När alla hade vaknat till någorlunda så packade vi hop lite pryl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards