Direktlänk till inlägg 20 juni 2008

Midsommar

Av Tippex - 20 juni 2008 11:02

Tjipp!

Midsommarafton, hejåhå.. :-) Fick hänga me tjejeran å fixa blommar till stången, fanns massor me spännde att nosa på.Sen va de hem för lunch, sillen dissar jag men köttbulle å prinskorv sitter fint.

Efter lunchen va de dax å knalla ner till ängen med den där dans en å alla tillhörande lekar som dom där tvåbeningarna håller på me, såg en hel del nya polers som jag aldrig sett förr.När vi skulle hem sen så stannade vi till hos min "farmor" å farfar" där va han Alfons som int egillade så mycket att Hugo å ja skulle åka på flaket. Han kom utspringande å kaxa sig, så vi gjorde upp om vem som bestämde där, nu e de ju så att jag "bor" ju faktiskt där, så jag måste nog säga att JAG VANN!!!

Nåja hem sen å käka en god middag å lika lustiga lekar hade dom för sig där igen, sen var det dax för logen, då fick jag stanna hemma, jag måste nog erkänna att jag var lite trött efter den där fighten. Richad kom hem ganska tidigt, han tyckte att det "sög" därnere vid logen.

Tippen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tippex - 26 juni 2008 11:30

Hejs!   Idag kom Jonny med sin stora lastbil som har en så där läskig korg som kan  skjutsa tvåbeningar högt uppe i luften med, husse skulle ta ner några tallar eftersom den nya "pärlan" behöver ha ett bra tak att stå under. Dom där tallarna står lit...

Av Tippex - 26 juni 2008 07:31

... matte va du ligger efter nu, jag har tjatat å tjata å sagt åt henne att du behöver faktiskt skriva några rader,äntligen kom hon igång igen. Nu har hon faktiskt LOVAT att hon ska få till alla dagar som e missade med kort å allt. Det har ju faktisk...

Av Tippex - 23 juni 2008 11:25

Hej hallå! Då va de måndag igen å jag har varit nere hos min"farmor" som jag brukar vara på dagarna husse å matte jobbar, dom har ganska långt kvar till semestern. Mellan husse Richard har åkte tillbaka till Örebro, matte åkte me honom in till centra...

Av Tippex - 22 juni 2008 11:21

Hej hallå! Idag har det varit lite mer liv i mina människor, dom har hållit på å pysslat en hel del hemma å ja har fått lunkat runt lös hemma i trädgården, dom stack ifrån mig ett tag, suck, å splelade fotbollsgolf på Siggesta, dom påstår att jag int...

Av Tippex - 21 juni 2008 11:14

hallå!!  Inget mycket har hänt på dagn idag, alla va mest trötta matte var uppe å ute å gick me mig vid halv nio, sen gick hon å la sig med en bok i hamocken, jodå hon somnade till oxå. När alla hade vaknat till någorlunda så packade vi hop lite pryl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards