Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Tippex - 10 juni 2008 20:46

Mors!

Idag harj ag fått följa med min "farmor" å "farfar" till Skultuna, där har jag en kompis som heter Elsa, hon är stor, Rhodesian ridgeback, men vääldigt söt ändå. Min stor husse Adam kom till oss i söndags med sin odåga till jaktlabbe, Hugo, han e helt galen, maken till busfrö får man leta efter, men tänker jag efter så var jag kanske inte så cool när jag var 1,5år heller. Han trodde att han kunde få bestämma här nu, men den gick inte du gosse lille, här är det jag som är herre, talade om det på ett moget morrande sätt å han va me på noterna. Måste ändå säga att han är rätt kul att busa me. Han va r visst ner å tog sig ett kvällsdopp idag igen, helt galen, han HOPPAR från bryggan, skull ja aldrig göra, de e ju farligt, man kan ju bli blöt om huvet ju.

Nåväl trivs han me de så är jag bara glad.

Kolla bilderna ska ni få se.

Mer kommer i morrn.

Må så gott!

Tippen

Av Tippex - 10 juni 2008 09:06

Hej hallå!

Jag e ju alldeles ny här,ska bli spännade att se om det finns några som hittar hit :-)

Min matte hittade en bild på mig å min mellanhusse, som vanligt är hon framme me kameran i tid å otid, ibland blir man liiite trött på na, hörru matte skärp dig å lägg ifrån dig kameran nu.


Ha en go dag ni som ev. hittat mig!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards