Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Tippex - 19 juni 2008 22:42

Mellan husse Richard kom idag alldeles nyklippt å fin, han å Hugo tog en bus sväng, jag orkade inte annat än att lyfta på ena ögon locket, vi var ner till badet med Richard å Matilda, gissa vem som badade, just de ja mina tassr å Hugo hela sig.

Av Tippex - 19 juni 2008 22:21

Hejs!

Blev en spännade dag idag, matte å husee va hemma tidigt båda två, matte så hon skulle slippa alla köer hem från stan å husse, tja, kanske för att han oxå ville va ledig å få lite midsommar feeling.Adam var ute å åkte båt med SSRS idag så Hugo skulle passas av oss som var kvar på land. "Farfar" kom me traktorn och släpet å folket åsså en hund som hette Alfons, han va inte riktigt me på att Hugo å ja skulle åka me på flaket så vi gick istället. Vi gick ner till våra grannar å skulle lämna lite björkar som det tagits ner för att kunna löva nu till midsommar. Där fanns de en riktig pingla, Nelly, en underbar golden dam, tyvärr så får ju inte ja spralla å busa lös när det är mycke folk å hundar för ja bara vill ut i min skog å leta rådjur å allt annat som finns där, så jag får titta på när dom andra två busade runt. Nåväl, jag kanske ska ta mig en funderare på att inte försöka smita, vänta nu, vet inte om det var mina tankar, tror mera att de va mattes.

Både Hugo å ja blev nog lite smått kära i Nelly ;-)

Ha nu en jätte bra midsommar å svansviftar i massor.

Tippen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards