Direktlänk till inlägg 19 juni 2008

Richard e här..

Av Tippex - 19 juni 2008 22:42

Mellan husse Richard kom idag alldeles nyklippt å fin, han å Hugo tog en bus sväng, jag orkade inte annat än att lyfta på ena ögon locket, vi var ner till badet med Richard å Matilda, gissa vem som badade, just de ja mina tassr å Hugo hela sig.

 
 
Lena,Moa och Maiko

Lena,Moa och Maiko

20 juni 2008 11:19

Hallå där, Tippex! Vakna! Nu är det midsommar och våra mattar och hussar har extra mycket gott på bordet - en del ramlar säkert ner på golvet! Trevlig midsommar önskar vi på Nysvansat!

http://nysvansat.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

21 juni 2008 20:26

Du man ska bada hela sej och gärna simma mycket och långt också.
Jag lovar att du kommer att vli som en ny hund efter några dopp

http://svamphunden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tippex - 26 juni 2008 11:30

Hejs!   Idag kom Jonny med sin stora lastbil som har en så där läskig korg som kan  skjutsa tvåbeningar högt uppe i luften med, husse skulle ta ner några tallar eftersom den nya "pärlan" behöver ha ett bra tak att stå under. Dom där tallarna står lit...

Av Tippex - 26 juni 2008 07:31

... matte va du ligger efter nu, jag har tjatat å tjata å sagt åt henne att du behöver faktiskt skriva några rader,äntligen kom hon igång igen. Nu har hon faktiskt LOVAT att hon ska få till alla dagar som e missade med kort å allt. Det har ju faktisk...

Av Tippex - 23 juni 2008 11:25

Hej hallå! Då va de måndag igen å jag har varit nere hos min"farmor" som jag brukar vara på dagarna husse å matte jobbar, dom har ganska långt kvar till semestern. Mellan husse Richard har åkte tillbaka till Örebro, matte åkte me honom in till centra...

Av Tippex - 22 juni 2008 11:21

Hej hallå! Idag har det varit lite mer liv i mina människor, dom har hållit på å pysslat en hel del hemma å ja har fått lunkat runt lös hemma i trädgården, dom stack ifrån mig ett tag, suck, å splelade fotbollsgolf på Siggesta, dom påstår att jag int...

Av Tippex - 21 juni 2008 11:14

hallå!!  Inget mycket har hänt på dagn idag, alla va mest trötta matte var uppe å ute å gick me mig vid halv nio, sen gick hon å la sig med en bok i hamocken, jodå hon somnade till oxå. När alla hade vaknat till någorlunda så packade vi hop lite pryl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards